Voor snel effect bij een defect!

Nadat u uw storing heeft gemeld via onze website, via e-mail of per telefoon, nemen wij contact met u op voor het maken van een reparatiebezoek. Op de afgesproken tijd komt onze monteur bij u aan huis om de reparatie aan uw defecte apparaat op te lossen. Kleine reparaties zal hij gelijk uitvoeren, wordt het een dure reparatie dan doet hij eerst een prijsopgave. Daarbij zal hij u aan de hand van de klacht, de leeftijd van het apparaat en evt. andere omstandigheden adviseren of de reparatie haalbaar is of dat het verstandiger is om een nieuw apparaat aan te schaffen.

Indien u vervolgens besluit om een nieuw apparaat aan te schaffen, berekenen wij alleen het starttarief. Wij hebben met diverse winkels in de omgeving de afspraak, dat u een gedeelte van het door ons berekende starttarief terug ontvangt als u bij hen een nieuw soortgelijk apparaat aanschaft. Meer hierover vindt u bij –voorwaarden en tarieven-.

Na de reparatie maakt de monteur de werkbon op, arbeid, eventuele materialen en starttarief worden berekend. Het totaalbedrag rekent u direct af bij de monteur, dit kan contant of via pin. U krijgt 3 maanden garantie op de uitgevoerde reparatie en gebruikte onderdelen, tenzij deze door externe factoren defect zijn geraakt.

Wij repareren onder de reparatievoorwaarden van Techniek Nederland.

Waarom kiezen voor Kers Elektro Reparatie Service?

  • korte wachttijden
  • kwaliteit vinden wij belangrijk
  • onafhankelijk advies
  • snelle reparaties
  • voor winkelier en particulier
  • Reparaties van alle merken witgoed, keukeninbouwapparatuur, koffiemachines en huishoudelijke apparaten
  • Al onze monteurs zijn opgeleid als Miele Service Partner
  • Erkend Techniek Nederland Elektrotechnisch Reparatiebedrijf